Japp.. jag tar det piano just nu kan man säga. Stress och press har satt sina spår och jag somnar inte om nätterna, det vanliga tecknet på att jag har för mycket i bollen.

Jag har skickat iväg min uppsats inför handledningen imorgon och tänkte sätta mig och fundera på vad jag egentligen behöver hjälp med. Det lär inte ta så lång tid och efteråt ska jag sätta på lite skön musik och pyssla lite, dammsugaren får väl dras fram sen också antar jag.

I helgen kommer mina fina systrar och ljuvlige Noah till stan och jag håller på att längta ihjäl mig. Den vanliga storasysters-nojan gör dock att jag oroar mig över deras bilresa hit. Men, båda har haft körkort länge och jag antar att jag inte behöver oroa mig. Har däremot krävt byte 1 gång i timmen med bensträckare och åtminstone en längre middagspaus :) Krav måste man väl ställa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0