Det har snöat sedan jag vaknade klockan åtta och mer lär det bli. Blandade känslor kan man säga, mysigt när det blir lite ljusare men någon julkänsla bidrar det tyvärr inte till.

Jag har pluggat en stund på förmiddagen, nu ska jag laga lite lunch och sedan ska jag åka iväg och fortsätta jobba på uppsatsen.

Idag går Laleh på Spotify här hemma, fy fasen vad bra hon är. Jag verkligen älskar Spotify, man kommer på grymma artister som man glömmer bort mellan varven. Laleh är en av dem, Damien Rice och Norah Jones några andra. Härligt!

Ikväll är det Tomtenatta här i stan, julstämning då kanske? Dessutom kommer Idol till lilleputtland och det kan man ju inte gärna missa, haha. Titta på söt men liten Rabih och hoppas på att Mariette kanske kommer och förgyller med Lies Beyond. I hope!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jenny kommer skrika som en fjortis, rabiiiiih ;)

2009-12-15 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0