Jag är så trött! Klockan är inte ens 22 och det känns som om jag borde sova sedan några timmar tillbaka.
Nu ska jag lägga mig och läsa Jessica Anderssons självbiografi innan det är dags att slumra.

Är faktiskt peppad inför helgen som stavas uppsats. Jag har grävt min egen grav den senaste veckan, men jag känner att jag kommer kunna ta mig ur den nu. Nu måste jag bara vara fokuserad och målinriktad och helt enkelt bestämma mig för vad jag vill. Nej, det ska bli skönt och jag hoppas för mitt liv att jag har rätt.


Kommentarer
Postat av: Syster.

Du kommer att klara det där galant! Det vet jag. :) Vi syns snart. Kommer bli jättemysigt!

2009-12-04 @ 11:03:50
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0