När de första bacillerna lämnade mig ifred och jag äntligen slapp hals- öron och bihåleont, snorig nos och hosta så kom nästa bacillusk-race. Med full kraft dessutom!

Två elaka förkylningar inom loppet av tre veckor alltså. Och jag som skulle vaccinerat mig imorgon. Jag hade feber igår och tydligen måste man ha varit feberfri i tre dagar innan man kan ta sprutan. Nu får vi hålla tummarna för att feber och annat låter bli att uppsöka mig mer så att jag kan spruta mig snart.



Tillsammans med orkeslösheten som kommer med elaka förkylningar har motivationen sumpat det rejält för mig med uppsatsen. Jag pluggar och står i, men jag känner att jag inte kommer någonstans och inte har en aning om vad jag ska fortsätta med. Usch!
Jag hoppas på handledning nästa vecka, tills dess ska jag se till att ha tagit mig i kragen och kommit vidare. Jag vill ju så mycket och så gärna. Men vad hjälper det när man har skriv- och idékramp?

Nä, det är inte roligt. Nu tar jag tag i bestyren här hemma och slår ihop böcker och dator.
På med Beethoven - avslappnande, det vet ni va? Testa!


Kommentarer
Postat av: helenafena

tack tack. ska visa en massa bilder sen när jag kommer hem :) kram*

2009-12-01 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0