Det har gått sådär med studierna idag, ändå har jag pluggat och gjort andra viktigheter sedan 10-tiden.  När man ska skriva CV direkt på platsen där man söker arbete så tar allt lite längre tid. Det finns säkert någon bra anledning till att det är uppbyggt så. Möjligtvis är den främsta att de slipper 100-tals människor som sökt jobbet på "skoj".

Jag menar, vem orkar sitta en halvtimme och bara fylla i ett cv om man inte verkligen vill ha jobbet, eller så ger man upp när de vill att man skriver in relevanta studier inklusive studietid/betyg/studiebeskrivning för arbetet. Ja ni förstår vad jag vill komma fram till. Väldigt drygt och tidskrävande är det iallafall!

Dags för middag. Vill man göra det så enkelt som möjligt utan att för den sakens skull göra snabbmakaroner och köttbullar så kan man alltid använda sig av trevliga kryddor i maten.

Jag skar kycklingfilé i bitar och körde på kanel (!) och tandoori, salt och peppar och voilá så hade jag en superenkel kyckling med indisk touch. Näe, jag ska inte flasha till mina ordval för att låta som MatTina eller nåt sånt, men ni förstår principen va? Gott blev det faktiskt, till det nöjer jag mig med grönsaker av olika färg och form.


Exakt det här ska bli upplevelsen, när det är dags för
min "TajMahal-Chicken", haha.  MatTina var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0