Sitter på jobbet, har ont i halsen och är trött. Lider av dåligt samvete över att jag inte hade tid att påbörja tentan "när kvällspassen brukar vara så lugna". Det enda som blev gjort var bara en personlig inledning som vem som helst skulle kunna ordbajsa fram. Det svåra, "vada i lera"-jobbet har jag inte ens börjat tänka på ännu. Jag läste i boken på bussen, svor över att allt man behöver är så utspritt. Letar jag efter en speciell sak i innehållet, så skulle det kunna finnas på sida 2,7-8,16,88-97,101,223-235,251,269-271.. Ja ni förstår nog vad jag vill komma fram till. När jag sedan hittat det, efter mycket om och men, kan jag garantera att jag glömt bort att just det där vore skitbra att ha med i texten. Men det är ju så det är!


Nu ska jag alldeles strax ringa polisen en sista gång, sedan bege mig mot tåget. Imorgon är en ny dag, ny arbetsdag + ny tentaångest. Pengar är otroligt bra att ha, godkänt på tentan likaså. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0