Jag har haft min värsta natt på väldigt, väldigt länge. Klockan 23 igår kväll gick jag och la mig. Jag var trött och längtade efter att få sova. Det gick inte. Jag blev mer och mer stressad, fick ordentlig panik. Vände och vred på mig, gick till soffan och försökte sova där, så gick jag fram och tillbaka. Vid fem bröt jag ihop och bara grät.
Tanken var att jag skulle gå upp klockan sex och åka till skolan halv nio. Men vid fem skickade jag ett sms till mina gruppisar, stängde av alarmet och bestämde mig för att skita i allt.
Till slut, vid sextiden somnade jag och vaknade igen halv elva.

Ibland förstår jag inte vad som händer med mig. När jag är stressad brukar det bli lite såhär, att jag somnar vid tretiden, men aldrig förut har det varit sånt här kaos.

Stressa ner. Hette det så?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hjärtat jag skickar dig en varm bamsekram puss

2008-11-19 @ 18:45:13
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0