Bra dag idag! Jag har fått så mycket gjort på uppsatsen att jag nu är redo att skicka den till mina informanter för genomläsning - läskigt och roligt på samma gång!

I förmiddags fick jag finfrämmat. Martin, Rebecca och Cornelis var i stan för shopping och stannade till på kaffe, umgänge och lek ett par timmar. Det var sååå längesen vi sågs och det var jättetrevligt! På onsdag ses vi förhoppningsvis igen för en dag med snölek i Klockrike, hehe.

Nu ska jag dammsuga och sedan väntar middag och Project Runway. Det går absolut ingenting annat som intresserar mig på tv ikväll, så jag ska roa mig med rensning av skåpet fullt med lakan och handdukar, det är rätt proppat där om man säger så. Det blir tidigt i säng med julklappsboken Hypnotisören av Lars Keppler. Har hunnit plöja ett par hundra sidor och den är riktigt bra!

Imorgon är det tvättstugan som gäller 07.00 så det får bli en tidig kväll.

Tjing








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0