Höst, regn & rusk beskriver lämpligast dagen. Inte för att det på något vis ställer till det eller gör dagen sämre, utan bara för att det är just så det ser ut.

Jag har mest gått runt här hemma och pysslat. Förberett tvätt, vilket blir ett heltidsjobb ett par dagar framöver känns det som, läst litegrann i nya kursboken och mest gått runt och myst med tv:n i bakgrunden. Inte alltför effektiv, men rätt nöjd ändå!

Nu är det dags att sätta fart. Ska påbörja min första transkribering någonsin. En 20 minuter lång intervju ska tecknas på papper ord för ord dessutom med pauser, tvekanden, garv. Ja, ni vet! Kan inte riktigt säga hur lång tid det kan tänkas ta så därför är det bästa att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: helena

tack så mycket. det ska bli underbart roligt. du vet ju hur länge jag har velat åka dit. äntligen kommer boken till användning som jag fick av dig när jag fyllde 17-18 år. " shopping i new york, paris och milano " hette den och var fylld med en massa shoppingtips :). Du hittar alltid så perfekta presenter förresten.



Vad tråkigt att det blev sånt jobbigt slut på resan. Men så tror jag alla resebyråer är. Att de är lata med att hjälpa till och informera folk vid förseningar och sånt. Speiellt på hemvägen. Då har dom ju fått sina pengar och gästerna är på väg hem :). Kan du inte lägga upp lite bilder från resan? Jag tycker du är lite dålig med att tillgodose dina läsare med bilder :).



Vill du fråga misha om jag kan få hennes lösenord till bloggen? Om jag får läsa den vill säga. hihi,

2009-09-22 @ 15:59:53
Postat av: Anonym

det är inte calle som gjort min bloggdesign utan annasara.net . hon är superduktig.

2009-09-22 @ 17:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0