Goddag, goddag!

Tisdag alltså och veckan har som alltid startat i världens fart. Lördagen ägnades åt Martin, Rebecca och Cornelis flytt. Mycket trevligt, men också krävande förstås. Hela söndagen kände jag att jag hällt i mig ett par flaskor vin kvällen före, dessvärre hade jag inte druckit en droppe. Jag körde till maxi och storhandlade, fortsatte ut till M & R för att lämna tillbaka bilen och få i mig lite kaffe. Sedan orkade jag inte så mycket mer. Jag pluggade en liten stund, men lät mest eftermiddagen gå framför tv:n.

Föreläsning igår, vidare in till stan för lunch med Michelle. Vi fortsatte upp till Jennifer, vi drack kaffe och latade oss i soffan tills jag var tvungen att gå ner till jouren. Tanken var att kvällen skulle spenderas där eftersom jag hade jour tillsammans med en annan tjej. Hon dök aldrig upp (?) så vid 19.00 vidarekopplade jag telefonen och gick hem.

Idag är det förmiddag med plugg som råder. Har skickat in min mötesdagbok precis och ska nu påbörja min uppsats-plan. I eftermiddag kommer Cornelis hit och leker med mig någon timme, efteråt kommer hans mor och far på fika.

Det var det hela! Tjo på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0