God morgon, måndag!

Helgen har varit trevlig. Eller fel, lördagen var trevlig. Gårdagen var inte toppen direkt. Jag låg i sängen till klockan två, vilket i princip aldrig har hänt (möjligtvis en eller två gånger under den ljuva ungdomen).

Jag ska inte säga att det hände för att jag mådde för dåligt, men det var segt och det var så skönt att ligga och titta på tv till långt in på dagen. Det känns inte sådär skoj i efterhand, eftersom jag i princip inte hann göra någonting annat, men det gäller att hinna ikapp idag istället.

Nu ska jag plugga järnet fram till halv tolv, då är det dags att åka till skolan för föreläsning mellan 12-15. Igår var jag duktig och skrev ut två artiklar så nu kan jag dessutom plugga timmen på bussen. Skönt!

Det ska nog gå an denna veckan, men snälla, håll tummarna för mig. Jag har att göra.

Trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

håller tummarna hårt, hårt =)

2009-09-07 @ 11:03:46
Postat av: helena

men te började jag dricka när jag bodde på alamedan. Kaffe kommer du aldrig få i mig. hihi. Joo jag tyckte det teet var asaballagott :) Hur mår du?

2009-09-07 @ 17:55:39
Postat av: helena

men jag har ju inte godkänt dom ännu. Är en kommentar från björkman med som väntas på att bli godkänn :)

2009-09-07 @ 19:12:33
Postat av: Johanna

Jag håller tummarna, syster. Du kommer klara det galant. Det lovar jag dig!

2009-09-08 @ 13:17:30
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0