Dagen har sprungit iväg - likt alla andra. Ni märker hur väl rubriken i headern passar till inläggen va?

Idag har jag påbörjat uppsatsplanen och skickat iväg ett rackarns långt mail med frågor till min handledare - har man en så ska man väl använda den, tänkte jag. Sagt och gjort, många frågor dyker upp och mina rörde främst mina tänkta frågeställningar, användandet av informanterna och när man rör sig i gränslandet vad gäller etisk problematik. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Efteråt kom som sagt Cornelis, vi roade varandra ett par timmar och sedan stannade även hans föräldrar på middag.

Nu är det snart dags för Idol och jag tackar hösten för en sak - mysstämningen på kvällen, att tända ljus och behöva ta på sig en extra tröja eller filt. Härligt!

Imorgon blir det förmodligen en shoppingtur till Linköping. Lite som behöver inhandlas tror jag, skor bland annat.

Tjo och tjim, vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: helena

jag älskar förresten erica med. Jag hatar däremot Jon, Erik, moa, marionetta... eller jag hatar alla utom Calle, Eddie, Camilla, Erica och Tove. Tror faktiskt det kommer bli en riktig tråkig säsong för såhär många har jag aldrig hatat så här i början. Vilka är dina favvosar och hatisar?

2009-09-30 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0