Idag är det torsdag, men känns som fredag av någon anledning.

Jag har ägnat dagen åt att transkribera och städa, äntligen luktar det gott här hemma och det är rent! Det jag funderar över är hur vissa människor kan ha det ständigt väldoftande hemma. Trots att dessa människor förmodligen inte går runt och putsar 10 gånger om dagen så luktar det alltid skurmedel. Nu är det förstås inte så att det luktar illa här hemma, men det luktar mest ingenting och när man har det nystädat luktar spray och andra medel bara ett par timmar. Mirakelmedel, ja tack!

Det var längesen jag visade upp min fantastiskt fina systerson här i bloggen. Han är 4 månader på söndag och en helt otroligt glad och ljuvlig liten kille. Jag längtar efter honom varje dag, men ofta får jag små upplyftande mms som gör hela min dag!

Helt inne i ett TV-program. Det börjar oroväckande tidigt minsann! ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så stor han har blivit =)

2009-09-24 @ 22:57:37
URL: http://avons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0