Jahapp. Denna eftermiddag skulle ägnas åt plugg men när jag försökte logga in på platsen där uppsatserna jag ska läsa är registrerade så fungerade det inte. Lite åtsnörpt mage, men sedan kom jag på; wow, jag behöver inte ägna denna lördagen åt plugg och jag behöver inte heller ha dåligt samvete över det eftersom det ju faktiskt inte gick.

Häftig insikt!


Hittills denna dag har tvätten blivit tvättad och stan har gjorts osäker. Intersport hade flyttrea och jag slog till på ett par träningsbrallor från Rönisch. I och för sig "bara" 15 procent nedsatta, men rabatt är alltid just rabatt.

Övrig lördag ska ägnas åt kvällstidningsläsning, bokläsning, disk , tvätt, god middag och tv-tittande.

Skönt med en så lugn helg.



Kommentarer
Postat av: helena

låter som en härlig lördagkväll. själv så ska jag äta ribs, hasselbackspotatis, sallad och jensens favoritsås med calle, mamma, pappa, ia, tomas och saga. Sen blir det karamellkungen till oldsberg =) imorgon ska jag till götet. när kommer du hem?

2009-10-17 @ 17:54:04
Postat av: helena

hahaha du är störd. jag vet inte hur jag ska besvara dina frårgor men nej jag har inte köpt någon bil ännu men troligtvis på tisdag :)



Resten får vi nog diskutera när du kommer ner eftersom du inte har måste-godkänna-innan-publicering-funktion :)



nu är jag på väg till göteborg. sitter i bilen och använder mitt superbraiga bredband. hihi

2009-10-18 @ 08:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0