Helgen har erbjudit en hel del. Plugg och tvätt bland det mindre trevliga, idolkväll hos Martin, Rebecca och Cornelis i Klockrike, tärningsfest hos Evve och soffslapp bland det definitivt bättre. Söndag igen då ja, Jennifer kommer hit och dricker kaffe i eftermiddag och ikväll är det soffhäng som gäller med bland annat den senaste Wallander på schemat. Nice!

Igår kväll hade vi supertrevligt hemma hos Evve. Vi spelade tärning vilket innebar att vi, 8 tjejer, köpt prylar för 100 spänn var (en mycket blandad kompott) och skulle sedan få par för att få ta något i högen av en massa inslagna presenter. När alla paket i högen sedan tog slut var det dags att öppna.

Efteråt satte Evve en hemlig tid som ingen av oss visste om, varpå vi sedan slog tärningar för att få par igen. Då var det dags att "sno" de öppna presenterna av varandra. Vilken stress, vilket kaos och fy fasen så roligt!



Jag hade en jäkla tur måste jag säga och fick efter halva tiden (totalt visade det sig att vi höll på i 45 minuter) par i princip varje gång det var min tur.

Hem kom jag med bland annat ett stort paket härliga blockljus, ljuslykta, skål, kökshanddukar, sköljmedel, disktrasor och en hel del annat. Mycket nöjd, förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0