Jaha.. Här sitter man igen, med böcker och papper i högar framför sig. Jag har varit uppe någon timme nu, men herregud så segt det var imorse!

Med uppsatsen går det framåt. Jag hade ett otroligt peppande och härligt samtal med min handledare igår. 2 timmar tog det och det gav mig en och annan tankeställare gällande min framtid. Inte fullt så läskigt som det låter.

Om ett par timmar ska jag åka till jouren och vara med på ett besök med ett gäng läkarstudenter och efteråt ska jag göra en intervju. Jag är fortfarande jäkligt krasslig, igår kändes det som om förkylningen var på bättringsvägen men när jag vaknade imorse var det lika illa som i helgen. Det blir i regel bättre under dagen och en och annan kopp te, men någon träning blir det inte tal om. Skit. Måste däremot hem till Jennifer och lämna busskortet, så det får åtminstone bli en promenad därifrån sen.

När jag inte är allergisk längre

så ska jag ha en sån här!

Ja just det..


Kommentarer
Postat av: jennifer

cillroy ;)

2009-11-10 @ 11:34:31
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Lene

Vad söt! Och vad härligt med givande handledarsamtal, det är det inte alla som upplever:)

2009-11-10 @ 15:12:56
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ted från vår klass har väl en såndär? :) Jag är sååå lycklig att jag inte är allergisk mot Mikko! Krya på dig, jag har själv varit hemma från skolan ett par dar men känner mig feberfri nu :)

2009-11-13 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0