Jag sitter här och lyssnar på coola Caroline af Ugglas. Man kan ju inte göra annat än att älska henne och hennes ibland helt flängda men oftast härligt fina texter.

Vaknade klockan sex av den mest groteska mensvärken på länge. Puh! Jag hade satt klockan på halv 7 och skulle sätta fart med pluggandet så snart som möjligt.
--> 2 timmar och ett varmt bad, varmt vatten i flaska, vetekudde, tabletter, te-drickande och ett jäkla härjande för att inte bryta ut i ett vrålskrik senare hade magens kramper lättat något.

Jag har absolut inte varit en duktig skol-tös idag. Jag gjorde några tappra försök, skrev några meningar, letade upp lite böcker, skrev ett schema och skrev några meningar igen. Men inte mer än så. Det låter som att jag har sådana här dagar varje dag, men det har jag faktiskt inte. Det är bara det att jag oftast skriver dessa plugg-inlägg under frustration. När allt går som på räls glömmer jag liksom bort bloggen. Jag ska skärpa mig!


Kommentarer
Postat av: helena

ush aj för mensvärk.

2009-11-17 @ 16:14:04
Postat av: Syster.

Usch. Det är verkligen inte lätt att hålla igång sådär när man har så ont! En riktigt stor eloge till dig! Jag förstår inte. När jag har så ont.. så viker jag mig och ligger under täcket en hel dag! JAG MÅSTE SKÄRPA MIG! Du är ju bara duktig!

2009-11-18 @ 10:51:05
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag brukar också göra en del tappra försök till plugg men det brukar inte sluta så bra för den :/

2009-11-18 @ 12:26:34
URL: http://avons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0