Ja vad säger man.. bloggstopp nästa kanske? Det där med roliga, spännande inlägg är bara att drömma om just nu. Vad gör jag? Jo, har ägnat hela veckan på jouren med uppsats och lite annat jobb. Har varit trevligt och givande, men jag känner lite panik över uppsatsen just nu. Upp och ner ni vet! Ska försöka komma vidare och ur leran imorgon.

Eftermiddagen har jag dock spenderat tillsammans med Michelle, Jennifer och Linda. Först lunch på stan och sen kaffe och pladder hos Jennifer. Ibland måste man ju försöka tänka på annat än uppsats! Skulle i och för sig åkt och storhandlat vilka varit planerna hela veckan. Orken tröt och det känns inte som någon större förlust just nu.

Förresten, jag har ett nytt låttips idag. Jag vet att man i regel inte orkar lyssna på andras låttips, men jag gör er en tjänst genom att lägga upp den. Promise!


Kommentarer
Postat av: Syster.

Jag älskar låtar som den här. Sjukt bra. Vem sjunger?

2009-11-26 @ 21:26:55
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Syster.

Hej gumman. Han tackar och längtar efter dig. Det ska bli jättemysigt att komma upp! Blir det för stressigt att ta sig en tripp till linköping eller vad säger du? Vi kanske kan åka tidigt på lördagsmorgon och vara framme 11-12. :) Nej det hade inte hänt något, så det är lugnt. :) Idag är jag glad igen. Dagen var bara följd av otur. Dammsugaren la av under storstäningen, saker gick sönder osv. + att jag vaknade på fel sida. ;) Hur är allt med er däruppe? fått upp lite adventsgrejer?

2009-11-28 @ 19:08:50
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill komma på fredagen.. eg. hur sent det än blir.. pga det är skönt att slippa "stressa" på lördagen.. Men elin sa att ni hade pratat och att både du och hon tyckte det var bättre att vi kom på lördagen??. Har inte ni pratat om det?

2009-11-29 @ 13:03:17
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0