Paus i pluggandet kallas det. Även om jag kanske inte riktigt är värd det ännu. Jag pluggar hemifrån idag, vilket alltid fungerar sådär. Det är lockande innan, eftersom allt finns här och man slipper göra sig snygg (haha) , men det är fan så svårt under tiden. En anledning är att det alltid finns tusen andra prylar att pyssla med, men sen är det bara så enkelt att jag inte kan koncentrera mig som jag borde!
usch!

Varför jag skulle in här och spela dryg vet jag inte. För jag har inget att skriva. Igår kväll blev det spelmys hos Jenny med Michelle och Jennifer, senare blir det kanske sandlådelek med Cornelis och hans moder och Jennifer kanske kommer på kaffe om hon är uttråkad. Ikväll skulle man visst heja fram Malena har jag hört!

Nu får min rast anses vara över!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag frågade fatiskt inte vilket som var mest välbetalt utan bara om ingångslönerna rent generellt ;-) Som sagt så är det mycket som väger in och det är SVÅRT. Hur ser det ut i din bransch nu? eller du trivs bra med att läsa? Lycka till med uppsatsen =)

2009-05-12 @ 11:16:53
URL: http://jonnaa.blogg.se/
Postat av: Syster.

Ja visst längtar man. :) v38 om två dar. Nu börjar det bli på allvar! :) Haha du är ju söt! Då är h*n ju lik alla tre av oss. :D <3

2009-05-13 @ 10:08:24
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0