God måndag på er!
Trots att jag egentligen borde ligga hemma och vila upp mig på grund av äcklig förkylning sitter jag nu i skolan för att jobba på med uppsatsen. Det går som alltid i början  - lite knackigt, så håll tummarna!

Helgen har varit lugn, vilket varit nödvändigt med tanke på mitt tillstånd. Umgänge, te och soffa skulle kunna vara beskrivningen. I fredags blev det en stunds trevligt Melodikryss på Harry's afterwork och hyrfilm. Lördag - umgänge och spel med M & R och Robinson och film hemma på kvällen, igår, söndag ägnade jag mig åt promenad, tvätt och Jennifer som kom på kafferep! Lugnt och sansat alltså och förhoppningsvis har jag vilat så pass att veckans plugg går som det borde!

Nu är det dags att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0