Jag är just nu så otroligt, härligt glad. Schemaläggaren på Norrköpings Tidningar ringde mig just och berättade att jag får sommarvik! Detta var inte alls självklart och jag är så otroligt glad!

Jag tackar för alla ljusglimtar. Dessa är förstås ganska många, men sorg har en förmåga att sätta sig på alla sinnen, vilket gör att allt som händer känns lite annorlunda ett tag. Därför är det extra härligt när man får såna här nyheter!

Helgen i Göteborg med Helena och Sanne har varit kanonhärlig. Fint väder, lite shopping, besök på turistmässan, lek med H:s systerdotter Saga och en lång och härlig promenad runt Lindholmen och Eriksberg. Det kunde inte bli bättre!


Kommentarer
Postat av: helena

GRATTIS TILL SOMMARVIKET. HUR BRA SOM HELST JU :) GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag måste bara fråga, vad tyckte elin om sin present?

2009-03-26 @ 18:19:57
Postat av: Lene

Massor med grattis!!! Kan man läsa dina "skriverier" på nätet tros??

2009-03-31 @ 10:55:52
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0