Det var inte igår! Jag kan meddela att det här är en riktigt bra dag. För det första så lyser solen. Jag och Bella ska gå ner till Stumholmen och sola. Bara det är värt guld efter en vecka med regn och blåst!

Min älskade systerson Noah, som haft det kämpigt med att behålla maten och gå upp i vikt, har nu sprungit ifrån sin födelsevikt (äntligen). Familjen har legat på sjukhus ett par dagar, för observation och intensivmatning men  nu är han utskriven! Jag är stolt som en tupp över att vara moster, det är helt underbart och jag och Noah har funnit varann, enligt mig då ;) Han sover nästan alltid och har väldigt sällan ögonen öppna, men häromdagen hade vi ögonkontakt och då hoppade hjärtat ett extra skutt!



Jag är dessutom så oerhört stolt över min syster, hon har haft det tufft, med mycket oro och ingen sömn, men hon är så grymt duktig!

Som om inte det vore nog så fick jag ett underbart härligt, pushande mail från min handledare. Hon gav mig VG på min b-uppsats, med en motivering som inte kunde vara bättre!

Ja ni hör, det är en riktigt härlig dag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som att du har det riktigt bra!

Förstår att du är en stolt moster =)Och du bli nu inte för brun för tänk på mej. Jag kommer ju inte kunna vistas i närheten av dig ju =)

2009-06-17 @ 20:46:44
URL: http://avons.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis till allt! =) Och vilken underbar liten parvel =)

Du är varmt välkommen hem sen, we miss you!

2009-06-18 @ 17:36:50
Postat av: Jenny

åh så du är hemmma igen =) hör av dej när du vill leka, tihi

2009-06-22 @ 16:54:53
Postat av: JENNAN MED BRÄNNAN :P

GRATTIS MY BFF!!!

2009-06-23 @ 17:55:40
Postat av: helenafena

hihi jag visste att du inte skulle gilla den :) Mysig är den inte men den är snygg o stilren :)

2009-06-28 @ 18:39:31
Postat av: helenafena

hahahhahahaha skrattar åt mig själv just nu. ja vart fick jag det ifrån :D

2009-07-01 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0