Tjejerna ska ut idag, Måndagsklubben på Hugo (eller Texas heter det väl numera?). Själv ska jag kasta mig i soffan och mysa tillsammans med Lotta Engberg på Liseberg och sedan gå och lägga mig för att gå upp igen vid 05.00.

För egen del är jag glad att solen inte skiner. Hade den gjort det hade det känts tråkigare att inte följa med ut och dricka lite vin. Tråkigt för tjejernas skull, förstås.

Fast hade det varit skinande sol hade jag nog förresten inte tackat nej till lite vin i gröngräset innan tjejerna går ut. Men det är ju för stunden rätt onödigt att lägga energin på dom tankarna eftersom det regnar! :)

Lyssnar på Caj Karlsson, ska gå och ställa in matlådorna och sedan sätta på tv:n för att slappa till det!

God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

åhhh vad fin blogg du har.. vill me ha ju... kram å puss

2009-07-13 @ 20:48:18
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com
Postat av: helena

hanna är en tjej på jobbet, nyinflyttad från varberg så du känner inte henne eller vet vem hennes kusins systers kompis lillebrors sysslings kompis farmor är. :)

2009-07-14 @ 10:28:03
Postat av: Michellibelli

VI VAR JU PÅ HAAAAARRYS!!!!! =D Det är onsdagsklubben som är på Texas. Måndagarna är det Harrys :D Hihi!

2009-07-14 @ 11:46:59
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: helena

haha hur ska jag annars skriva då? jag skriver ju ditt namn med rakt utan några krussiduller när vi hänger och det finns säkert de som läser min blogg som inte vet vem du är.

2009-07-14 @ 22:13:14
Postat av: helena

hahaha men ge dig, jag tar inte illa upp. jag förklarar bara mitt tankesätt

2009-07-15 @ 10:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0