Helgen är här och min något hattiga arbetsvecka är avklarad. Det var så skönt att komma till jobbet igen, träffa alla härliga jobbarkompisar som jag tillåter mig att kalla dem trots att jag ju inte på något vis är anställd.

Nu sitter jag dock med min uppsats igen. Den har legat nere i, låt oss säga två veckor och det är inte alldeles enkelt att veta var man ska fortsätta och hur. Den ånga jag fick upp till slut för dessa veckor sedan, måste jag ju nu lyckas få upp igen. Håll tummarna!

Nyårsafton blev  mycket trevlig och lugn. Jag fick i mig lite bål, två glas vin till maten och ett glas skumpa, alldeles lagom eftersom jag fick leva med glädjen att slippa bakfylla. Trots den relativt nyktra tillställningen kom jag inte hem förrän halv fem på morgonen, vilket ju förklarar hur trevligt det var!

Jag ville mest meddela att jag lever och jag hoppas att ni gör detsamma. Gott dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0