Hej på er alla blogg-gluttare! Yes, jag får pikar jämt och ständigt angående min ganska långtråkiga blogg. Men den kommer långt ner på listan och listan är för tillfället lång. Den innehåller mest plugg och tiden som blir över spenderar jag helst bortom datorns värld.
Idag har jag dock varit "ledig". Borde läst en massa, men jag nöjde mig med att skriva ut lite viktigheter och läsa på om mytem som jag imorgon ska skriva uppgift om. Resten av dagen har jag unnat mig ledighet.

I förmiddags tog jag och Michelle apostlahästarna bort till Jenny och Nova för lite fika, vädret har varit supermysigt idag så promenaden på det blev kalas. Nu har middagen just hoppat ner i magen, det blev kycklingröra med tomat och lök, röd quinoa och avocado.
Nu är det dags att bli svettig i träningslokalen. Step-up idag, helt i min smak. Det brukar annars stå box-pass på schemat på tisdagarna, men min handled är lite ur funktion för tillfället, så då får man byta ut mot något som inte är direkt ansträngande för handleden.



Imorgon är det åter stenhårt plugg som gäller, men det har varit skönt att ta en dag mitt i veckan och vara i princip ledig!

Kommentarer
Postat av: Lene

Usch jag måste också börja träna!! Bläää

2009-02-10 @ 20:39:10
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: Helena

Tyckte inte avenyn visade det bästa avsnittet igår. Man fick liksom inte skratta. Men jag är glad över att Kim inte hade hiv. Hade det lite på känn faktiskt när dom sa att han skulle göra test två. Det hade blivit så sorgligt om han hade det känner jag. Men nästa vecka kommer hästen tillbaka. hahhhaha hur gott är inte det då?

Och självklart fixar han jobb till Hamza. Det är till honom man ska gå om man är arbetslös! hahahaha.



" va baaaraa luuugn, jag fixaaar deeetta " med grov göteborska. hahahaha

2009-02-11 @ 08:44:31
Postat av: lind

suck.. har tokglömt svara på ditt inlägg.. vi åker till göteborg nu över helgen.. satan.. missar jag dig igen... suck.. kram

2009-02-12 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0