Hej fina vänner!

God fortsättning, som man säger. Jag hoppas ni har haft en bra jul. Jag har haft det mycket härligt och lugnt, mycket trevlig umgänge och fina julklappar. Nu är det dock skönt att det är över!

Jag är fruktansvärt irriterad idag och anledningen är ingen mindre än csn. Jag blir så frustrerad över hur jäkla illa det fungerar och är osäker på hur de närmaste månaderna kommer bli. Dessutom har jag lite småångest över att jag lämnat uppsatsen åt sidan lite väl länge nu. Nu ska jag ta en promenad och andas och förhoppningsvis hitta orken igen, imorgon är jag på biblioteket när portarna öppnas.



På juldagen blev det utgång till sist. Jag var hemma vid halv fyra på morgonen efter en ordentligt trevlig kväll/natt. Igår var jag på stan vid 11. Efter en dusch och en kopp kaffe så fixade jag det faktiskt oväntat bra. Träffade Bella för julskyltning, men handlade inte mer än mysbrallor. När det var dags för fika fanns det inte plats på ett enda ställe så istället handlade vi frallor och gick hem till henne och Stoffe.

Söndag idag och lugnet får stå för min dag. Nu väntar en kopp kaffe med mor och sedan en promenad som sagt. Funderar på att ta bilen och köra till syster, Björn och liten Noah en stund i eftermiddag. Vi får se vad det blir.

Tja, en rapport blev det iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0