Yes, idag känns det så jäkla bra! Jag har kunnat checka både en två och tre grejer på min innehållsförteckning. Mycket av det jag hittills gjort har jag redan gjort en gång innan och har nu alltså bara skrivit om, lagt upp på nya sätt och så vidare. Men jag behöver det för att komma igång igen. Nu har jag bättre struktur på det hela och det känns så skönt!

Nu är det dags för keso- och grönsakslunch, sedan ska jag ta en liten promenad för att få lite luft. När jag kommer tillbaka igen ska jag koka kaffe och fortsätta köra på!

Ikväll ska jag nog bojkotta Idol. Jag är trött på juryns försök att dölja sin makt. De lyckas inte särskilt väl i mina ögon. Ger man en rocklåt som utmaning till Erik så har man gjort tydligt vem man vill ska vinna.

Visst, jag förstår att de skulle tjäna mer pengar på både Tove och Erik eftersom de riktar sig till den yngre målgruppen och har både look och sound för pop (som både Andreas och Bagge är mest kapabla att skapa). Men kan man inte hantera det faktum att de originella artisterna också är otroligt bra och ska ha samma möjligheter (som de bör enligt programmets ursprungliga koncept), ja då kanske de inte ska sitta som jury.
Men, men.. Jag säger bara: Heja Calle!

Näe.. ni har rätt att flina.. Klart att jag kommer ha Idol på ikväll. Dumt av mig att ens försöka låta ståndsaktig.

Kommentarer
Postat av: Lene

vad jag blev sugen på keso nu, men det finns nog antagligen inte på kvällens julbord:(

Ha en dunderbra helg

2009-12-04 @ 16:51:49
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0