Hoppas ni mår bra i vårvärmen, det gör jag!

Helgen har varit på topp. Det blev en liten spontan-kryssning med brudarna. I lördags tog vi bussen upp till Stockholm och när vi kom fram var det riktigt sommarväder, vilket vi njöt av innan vi gick på båten. Lördagen fortsatte sedan i hederlig kryssningsanda förstås. Igår vaknade jag upp och mådde faktiskt bra, och vi hann ta del av färjans söndagsaktiviteter med karaoke och dansband i 80-tals frisyrer. Det blev inget sjungande och ingen bugg, men det var trevligt att titta på!

Fåntratten hamnade längst fram eftersom alla
absolut skulle få plats när kameran självutlöstes.


Idag har jag hunnit med grymt mycket känns det som. På morgonen pluggade jag en stund, fortsatte sedan med att riva ut allt i ett av skafferierna, dammsög, torkade och omorganiserade. Jag hann också pyssla med lite annat här hemma innan jag, Michelle, Rebecca och Cornelis tog apostlahästarna till Borenshult och åt glass och njöt av solen. Precis när vi kom hem blev vi våldgästade av Jenny och Nova som var ute på cykeltur. De stannade en stund och nu har middagen precis hamnat i kaggen. Nu är det unga mödrar.

Kommentarer
Postat av: Syster.

Jag hade ingen aning om att du varit iväg.. :) Men ni hade det bra förstår jag? Syns snart. <3

2009-04-08 @ 10:03:42
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Visst är den fin :)

De var väldigt konstiga i storleken för jag fick ta två storlekar mindre än vad jag brukar ha. Tror det kan bli fint med tights o en svart kofta över iallafall:)

2009-04-09 @ 15:03:13
URL: http://har ju ingen tyvärr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0