Helgen har varit kanon. Jag har verkligen ingenting att klaga på (möjligtvis gårdagens trötthet). Lördagen spenderades tillsammans med Michelle, Jenny och Rebecca, vi firade mig och Rebecca som fyller 25 år idag (Grattis igen) och en kväll fylld av trams avslutades på Harrys. Söndagen var som sagt slapp och den avslutades hemma hos Jenny med pizza och ett parti chicago!


Rebecca och Michelle på g


De är experter på ego-bilder

Träffade Victor på Harrys.

Ny vecka och nya åtaganden. Idag var jag på föreläsning och vintertiden har satt sina spår. När jag kom tillbaka hem vid halv fem skulle jag helst lagt mig under täcket.

Imorgon är jag ledig och dagen är fullspäckad. Michelle ska passa Nova och jag tackar inte nej till att vara med. Rebecca, Michelle och jag ska också boka en plats på pensionärsbussen till Ullared och efter vi har gjort det ska vi ta en sväng på stan. På eftermiddagen ska vi tvätta och sen ska vi hem till Martin, Rebecca och Cornelis. Puh. Jag gillar fullspäckade dagar. Tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0