Fredag och solen skiner. Igår fick vi hemtentan, så tanken var att jag skulle överblicka boken och komma med idéer nu under förmiddagen. Det var ett misslyckande. Jag bläddrade igenom boken, skrev några sidhänvisningar i mitt kollegieblock och gav upp. Tråkigt, men jag ska verkligen inte plugga hemma i köket, det finns så mycket annat att göra där. När vi fick hemtentan kändes det bra, lät inte allt för omöjligt och boken jag hoppades skulle finnas med, gjorde det. Men i helgen hinner jag inte plugga och när jag bläddrade bland sidorna idag kändes det plötsligt väldigt krångligt. Suck! Men jag ska köra stenhårt hela veckan innan jobbet, I promise.

Nu är det dags att dra på sig kläder och gå hem till Jenny och Nova. Därefter blir det en sväng till stan, hem för middag och sedan idolkväll med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0