Onsdag REDAN, skrämmande. Tentalyckan sitter i även idag och jag har varit på en intressant föreläsning med efterföljande gruppdiskussion. Det händer inget annat kittlande under kvällen förutom vika tvätt, diska och laga mat.

Imorgon blir det dock andra bullar, ja inte under dagen kanske. Jag har tänkt ta en helt ledig dag eftersom vi är klara med veckans gruppuppgift. Istället ska jag packa inför göteborgsresan på fredag, tvätta lite i sista minuten, slappa och GÅ PÅ AMANDA JENSSENS KONSERT. Det ska verkligen bli hur kul som helst, alla vet ju vilken scendrottning hon är!

Nu ska jag börja laga middag och ikväll blir det min egolokalt berömda röda korvgryta med couscous, svingott!



God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0