Konstigt nog rör tjejen med sin röst mig till tårar idag

Hemma i Karlskrona ytterligare några timmar. Jag har haft en kanonmysig långhelg. Kom hit i onsdags och har haft fullt upp, som vanligt! Nu sitter jag dock här och känner mig lite nere. Jag vill hinna med så mycket som möjligt, och det får man väl lov att säga att jag gjort. Men det räcker aldrig. Nyss hemkommen från Linda, Martin och barnen. Tiden tillsammans med dem är aldrig tillräcklig, men så värdefull. Idag blev det för stressigt, och jag kände att jag inte hann sätta mig ner och umgås med dem. Nu sitter jag med dåligt samvete både för min egen och deras skull. Men that´s life! Trots att tiden mellan våra möten ofta är lång, så möts jag alltid av tre härliga ungars öppna armar. Det är värt mycket.
I Love you!






Kommentarer
Postat av: Linda

men hjärtat... inte blev det stressat jag hade dåligt samvete för jag var tvungen att dra.. men barnen pratar om dig hela tiden och alla sa samstämmigt på kvällen att de saknar dig redan och att de älskar dig.. njut av tiden du var hemma och sluta ha dåligt samvete kram

2008-10-14 @ 20:31:16
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0