Det har varit tyst på bloggen i närmare en vecka. Nödvändigt I guess!
Den här veckan kommer inte bli rolig. Eller jo, förhoppningsvis slutet av veckan då min kära familj kommer hit på besök. Men mån-fre kommer det vara full fart och hundra saker att lösa på bästa sätt. Jag har ont i magen och funderar på hur jag ska lösa allt. Det blir nog bra. Jag ska försöka hinna varva ner emellanåt också och göra något trevligt. Annars lär det inte bli så himla bra.

Måste hitta ett uppsatsämne. Jag vet inte hur man gör sånt. Det ska gå under temat kulturrelativism, jag ska berätta om ett fenomen utan att lägga in egna värderingar. Tjoho. Not. Det är tröttsamt.

Nu ska jag åka på föreläsning. Det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0