Nu har jag inte skrivit på länge. Brist på tid. Eller ork. Dagarna spenderas i skolan eller med människor jag tycker om. Höstmörkret medför en trötthet som inte är sann, men som är lätt att hantera med mycket tända ljus och gott sällskap. Det finns det gott om i min lilla östgötska stad.

I helgen var jag på besök hos Helena i Göteborg och vi hade en supermysig helg som innehöll lite shopping, lite god mat & dryck och helt enkelt ett väldigt angenämt sällskap. Jag hann träffa Sanne och hennes Homan också, vilket var jättetrevligt. Trots Helenas minimala studentkvart så bodde hon perfekt. Inte för långt från stan, inte för nära. Bara ett stenkast från lägenheten ligger vattnet och Älvsborgsbron, kanske den finaste platsen som ligger så centralt.



Det är snart dags att laga kvällens middag, gravlaxpasta. Sedan blir det förmodligen att hoppa upp i soffan och bara skönsitta framför tv:n. Helgen är relativt oplanerad förutom idolkvällen med tjejerna. Den är visserligen inte heller planerad men tas för given numera och det är mysigt.

Kommentarer
Postat av: Nitania

Svar: Kul att du är med i tävlingen vännen! Jag önskar dig lycka till =)

2008-11-07 @ 16:37:35
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0