Jag är så arg på min uppsats idag så jag vill slänga den i väggen. Vilket ju skulle innebära datorn och det vore ju inte så bra så jag får helt enkelt lägga band på mig själv. Det kanske i själva verket är mig själv jag är arg på när jag tänker efter. Arg för att jag fastnar hela förbankade tiden. Och slänga mig själv i väggen vill jag inte heller.

Igår var jag totalt grym. Jag skrev två sidor och kände mig som kung fu. Men idag, en vecka efter att jag skickat in min skiss så får jag ett mail av min handledare som föreslår ändring i upplägget. Det var inte alls en dum idé han kom med, men den ställde till både en och två saker. Dels innebär det att mina två sidor går förlorade (fast jag kan förstås andvända dem på ett annat sätt i den nya texten) och för det andra innebär det att jag blir nollställd och inte kan komma på hur jag nu ska lägga upp uppsatsen nu.

Detta har resulterat i att jag nu bara har en halv sida uppsats och imorgon ska jag skicka det "första" till min grupp för granskning. Det vore trevligt att ha lite mer att komma med då.

Så ser det alltså ut här hemma idag. Det känns ganska illa, men jag tänker att om jag lägger ner det ett par timmar nu och går hem till Jenny och fikar och får lite Nova-bus så kommer jag hem med nytt, fräscht tänkande. Därför gör jag så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0